Meet Me in the Hallway - Harry Styles
迴廊相見 - 哈利・斯泰爾斯


Meet me in the hallway
到走廊上與我相見
Meet me in the hallway
到走廊上與我相見
I just left the bedroom
我才剛離開房間
Give me some morphine
給我一點嗎啡

Is there any more to do?
還有任何東西可以止痛嗎?

Just let me know I'll be at the door, at the door
只要讓我知道我就會在門外,在門外等你

Hoping you'll come around
祈禱你會出來見我

Just let me know I'll be on the floor, on the floor
只要讓我知道我就會在樓梯間等你,在樓梯間等著你

Maybe we'll work it out
或許這樣我們將會想出辦法

I gotta get better, gotta get better
我必須變得更好,會變得更好

I gotta get better, gotta get better
我會有所轉變,轉變得更好
I gotta get better, gotta get better

我必須變得更好,會變得更好
And maybe we'll work it out
或許這樣我們就能夠解決

I walked the streets all day
我整天遊走在街頭上

Running with the fears
與我的畏懼一起奔跑
'Cause he left me in the hallway

因為他留我一個人在走廊
(Give me some more)

再給我多一點
Just take the pain away
只要能帶走我的痛苦

Just let me know I'll be at the door, at the door
只要讓我知道我就會在門外,在門外等你

Hoping you'll come around
祈禱你會出現在我面前

Just let me know I'll be on the floor, on the floor
只要讓我知道我就會在樓梯間等你,在樓梯間等著你

Maybe we'll work it out
或許這樣我們將會想出辦法
Gotta get better, gotta get better
要變得更好,會變得更好

Gotta get better, gotta get better
要有所轉變,會有所轉變
Gotta get better, gotta get better
要變得更好,會變得更好
And maybe we'll work it out
或許這樣我們就能夠一起解決

We don't talk about it
我們再也不說了

It's something we don't do
這是不是我們會做的事

'Cause once you go without it
因為一但當你離開了
Nothing else will do
再無他技了

後記:這次翻譯時間大概是30分鐘
謝謝你是你

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Seventy Seven 的頭像
    Seventy Seven

    電線桿人生

    Seventy Seven 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()